poniedziałek, 12 września 2011

Domek nad morzem.

Uwaga! "Domek nad morzem" już w przedsprzedaży w EMPiKu. Z bardzo promocyjną ceną. Zachęcam wszystkich.

Dzisiaj chciałabym zachęcić wszystkich do lektury mojej trzeciej książki, książki pod tytułem „Domek nad morzem”.
Tytułowy domek jest marzeniem pewnej dziewczynki. Dziewczynki, której dzieciństwo jest smutne i trudne, ale Ewa – ta dziewczynka – główna bohaterka książki - za swoją życiową mantrę przyjęła postanowienie: „będę silna i dzielna”. Trzymając się tego postanowienia jakoś przetrwała.
Towarzyszymy jej w marszu przez dzieciństwo, młodość, dorosłość, lata dojrzałe. Ewa rośnie i – będąc silną i dzielną – przetrzymuje wszystko, co niesie jej los. I trwa. A razem z Ewą trwa jej marzenie. Marzenie, które z czasem trochę „się rozrosło”, ale ów domek nad morzem odgrywa w nim kluczową rolę.
Czy marzenie Ewy się spełni? A jeśli nawet się spełni, to czy całkowicie? A może życie Ewę zaskoczy?
Jak w tym wszystkim zachowają się przyjaciele Ewy? Jej rodzina? Czy w trakcie dorastania zmieni się sama Ewa?
Wejdziemy wraz z Ewą również w wiek emerytalny. Czy emerytura to już kres życia? Rezygnacja z marzeń? Czy też może coś się zacznie dziać właśnie dopiero wtedy?

Czy zaciekawiłam Państwa? Mam nadzieję, że tak. I mam nadzieję, że zechcą Państwo sięgnąć po książkę – po „Domek nad morzem” – po to właśnie, żeby znaleźć odpowiedzi na postawione tu pytania.
Zachęcam gorąco – Maria Ulatowska.

5 komentarzy:

Chepcher Jones pisze...

Też chcę mieć domek nad morzem ;)

kasia.eire pisze...

a ja mam domek na morzem :-)

katarzyna t. nowak pisze...

ja też chcę! Dodałam już blog u siebie

Anonimowy pisze...

Mniam, mniam.Kolejna pyszna lektura. Chętnie po nią sięgnę:)

Anonimowy pisze...

Jestem już po lekturze, tylko szkoda że to już koniec:(
Wspaniała książka taka do zaczytania i zakochania.czekam na kolejne:)